Onverwachte verandering

Geachte lezer

muwhahaha.

Vandaag te horen gekregen dat t hele plan omgegooid word!
Ik ben een beetje klaar met thuis zitten en wachten, zelfs het gepiep van de OV-poortjes irriteert me nu. Ik word gewoon moe van mezelf.

Dit heb ik dus ook, in een wat nettere vorm, in een mail naar AV (even als afkorting van Anthony Veder) gestuurd.
Dit was de voorzichtige vraag wanneer ik ongeveer weg kon, met de melding dat ik vanaf zondag wel wou vertrekken.

Ik kreeg vanochtend een mail van de crewing department dat ik aanstaande zondag nog aan boord van de Odin kon stappen.
De Odin is het grootste schip in de vloot, met een lengte van 180 meter, een breedte van 29 meter, en een deadweight (gewicht van het schip) van 29.000 ton !
Het is tevens de nieuwste, in 2005 gebouwd, en het is in 2011 overgenomen door Anthony Veder. Als je googled zie je dat het schip groen is, de meest rustgevende kleur, onderzocht door degene die dit schip liet bouwen. Of t echt zo rustgevend is kom ik nog wel achter...
Als ik akkoord zou gaan zou ik hoogstwaarschijnlijk met een vakantiewerker om 11:50 vanaf Schiphol vertrekken en een 3 uur durende vlucht naar Helsinki beleven.
In Helsinki aangekomen moeten we een uur wachten alvorens over te stappen op een vlucht naar het Noorden van het land, Kemi. Een bijna 2 uur durende vlucht.

Daar aangekomen zal een reisagent ons op staan te wachten, en ons naar het schip brengen, dat laat in de avond in Tornio aankomt.

Dit lijkt me een goed plan, en ik heb dat ook terug gemaild :D

We wachten af... Het word steeds spannender ...

Reacties

Reacties

Amber

Kortom...inpakken maar!!! Have FUN!

FsTheo

Spannend Bart! De reis naar de Odin is al een avontuur opzich! Veel plezier aan boord!

Aron

Gaaf man!! Het is wel een achtelijk groot schip!! kijk uit dat je niet verdwaald ;)

Gerda Rozendaal

Heel veel succes en plezier! En voor als je er even doorheen zit, zet 'm op. Ben benieuwd naar al je avonturen. Kom ze maar eens vertellen als Leonard er ook is.

Evi

Bart heel veel plezier!
we denken aan je.
een super mooie site, en doe de groetjes aan Odin
xxxxxloveyou

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!