The End

Beste Allemaal,


Het is inmiddels een tijdje geleden sinds mijn laatste blog! Dus hier komt ie.


In juni ben ik teruggekomen van het varen bij de Holland America Line. Het waren fantastische maanden waarin ik zoveel gezien en geleerd heb! Niet normaal! Ik kijk er dan ook met heel veel plezier op terug. Het was echt een fantastische tijd.

Toch waren ruim vier maanden wel heel erg lang, en na twee weken als stuurman op een vrachtschip gewerkt te hebben kwam ik erachter dat dat helemaal niets is, en de Holland America Line veel leuker was!

Maar helaas ben je dan gewoon 9 maanden per jaar van huis en dat vind ik dus niks.

Ik heb hierdoor besloten te stoppen met het varen.

Ik zie mezelf ooit nog wel een andere blog starten, over mijn werk misschien. Wie weet...

Voor nu wil ik iedereen heel hartelijk bedanken voor alle interesse, het deed me echt een plezier!

Bart

Reacties

Reacties

Jorrit

Bedankt voor alle leuke geschreven stukjes Bart! Lees graag meer van je in de toekomst. Jorrit

laura

Hey bart je verhalen tot nu toe waren leuk en mooi om te lezen. Heel veel succes met je nieuwe uitdaging!

boterbloemstamp@hetnet.nl

Hoi Bart. Ik had het van je moeder gehoord. Je hebt het geprobeerd en hebt veel gezien. Als je het niet gedaan had had je het ook niet geweten en misschien wel weer spijt gehad. Ik wend je het allerbeste en succes met je nieuwe opleiding

Amber

Hoi Bart,
Koester je ervaringen en belevenissen en door naar het volgende avontuur!
Ik hoor of lees de verhalen wel weer.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!