Goed nieuws !

Mensen,

Vandaag heb ik via de mail te horen gekregen dat ik over ben naar het volgende jaar met Electrotechniek als enigste open vak.
Dit betekent dat ik... ontzettend blij ben.

Dinsdag ga ik mijn boeken inleveren en wat documentjes met school in orde maken.
Woensdag dan maar dingen op een rijtje zetten wat mee moet en dergelijke.
Donderdag ga ik naar Anthony Veder toe.
Bij Anthony Veder komen op die dag alle stagiaires, en worden onder andere kledingpakketten (die al besteld zijn) uitgedeeld, schepen waarschijnlijk bekend gemaakt, en een vertrekdatum afgesproken.

We wachten af, ik heb er onwijs veel zin in.

Het engste gedeelte heb ik nu in ieder geval al gehad.

Reacties

Reacties

Jorrit

Hee Bart! Harstikke gaaf. Ik ben ook blij voor je ;) Geniet van deze week!
Groeten Jorrit.

Amber

Helemaal top! Ben heel benieuwd ;-)

Martin de Bie

Bart, Van Harte.
Het komt nu allemaal erg dichtbij. Gaat zeker lukken.

Erik de Ruiter

Bart,

Gefeliciteerd maar hoe moet het dan bij OTC? Hier worden Peter en Willem niet vrolijk van!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!