Spanning

Hai mensen,

Vandaag heb ik mijn electrotechniek praktijk herkanst.

Dit liep echter helemaal in de soep, en het komt er op neer dat dit een dikke voldoende is.

Ik heb 1 vak onvoldoende gemiddeld, electrotechniek. In dit vak heb ik 2 onvoldoendes gehaald, wat mij gelijk een bespreekgeval maakt. Echter, doordat ik 1 vak over het algemeen onvoldoende heb is de kans groot dat ik weg mag.

Ik zit nu behoorlijk in spanning, dinsdag krijgen we het officieel te horen, maar ik ben van plan maandag al te bellen over de uitslag van de vergadering.

Ik houd jullie hier op de hoogte en ik hoop in het volgende bericht te kunnen vermelden dat ik gewoon op stage mag.

Groeten

Reacties

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!