eerste bericht

Zo,

Vandaag heb ik te horen gekregen dat ik weer een aantal voldoendes heb.

Dit vergroot de kans dat ik begin juli toch echt eindelijk op stage ga !

Eerst ga ik nog het een en ander oefenen en herkansen voor school.

Vervolgens krijg ik 3 juli te horen of ik weg mag, of niet.

5 juli ben ik uitgenodigd bij Anthony Veder om mijn kleding op te halen, vragen te stellen, en gaan we met alle stagiaires naar het Maritiem Museum in Rotterdam en met elkaar uit eten.

Nog even de laatste loodjes... Ik heb er onwijs veel zin in !

Reacties

Reacties

Henk

Nou jongen , ik zal de aftrap doen.
Ziet er allemaal duidelijk uit , en ik hoop dat deze site goed vol komt te staan met mooie verhalen.
PS neem belastingvrij shag mee voor me. Javaanse jongens zwaar , of van Nelle zwaar

Amber

Succes neefje, geniet er met volle teugen van.
Ik ga ervan uit dat het allemaal doorgaat. Kom maar op met je avonturen! ;-)

corina

Ben er van overtuigd dat we elkaar gaan missen, maar grijp deze droom van jou maar aan en maak er kei leuke maanden van! we zullen deze site met enthousiasme volgen!enne....stuur af en toe naar je moeder een sms?

Marco

Heeeeeeel veel succes en plezier. Ik ga er van uit dat je het haalt. Je hebt er enorm je best voor gedaan. Ik ben benieuwd naar je verhalen (en foto's). Misschien krijg je nog meer wereldse inspiratie voor je "wijsheden". Neem je je gitaar nog mee? Succes!

Oma en Opa Markus

Wij zitten straks uit te kijken naar jou verhalen en foto.s
op volle zee en volgen deze met grote belangstelling
op deze prachtige site het isjou toekomst waar je helemaal achter staat maar we zullen jou erg missen..
heel veel SUCCES,

Andrè

Heel veel succes met je eerste stage en gelijk al zolang van huis wel lekker rustig voor de oudjes ze zullen je gaan missen veel plezier ga je volgen op deze site

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!